Головні правила чищення зубів собаки 🐶

Часточки їжі, котрі залишаються на зубах та яснах можуть спричинити запалення, твердий наліт та навіть зараження організму бактеріями, що розповсюджуються до органів через кров. Зазвичай проблеми з зубами відображаються на поведінці собаки: відмові від їжі та іграшок. Щоб пес прожив довге та щасливе життя, варто чистити його зуби.

Для цього вам знадобиться:

⚫️ Спеціальна зубна паста для собак.
⚫️ Зубна щітка. Оберіть щітку з м’якими щетинками.
⚫️ Витривалість, адже процес досить виснажливий. Швидше за все собака вириватиметься.

Останній пункт – головна причина, чому у вас не вийде чистити улюбленцеві зуби щодня, хоча це й було б ідеально. Достатньо робити це 2 рази на тиждень – і ви позбавите тварину й себе від зайвих проблем.

Запам’ятайте:

⚠️ Треба чистити зуби там, куди можете дістатися – це не ідеально, але допоможе підтримувати ротову порожнину собаки чистою та здоровою.
⚠️ Не можна використовувати засоби, котрими чистите свої зуби, бо в собаки може виникнути алергія на них.
⚠️ Процедура має відбуватися без примушування тварини та стресу.

Якщо побачите значні відкладення їжі, яких вже не можна позбутися власноруч, зверніться до Animal Clinic. Наші спеціалісти проведуть санацію, після якої вам легко буде самостійно доглядати за зубами чотирилапого друга 🐕

#чистказубов #уходзаротовойполостью #чистказубовсобаке

By | 2019-07-17T12:38:47+02:00 Липень 17th, 2019|Без категорії|0 Comments